Saturday, November 17, 2007

Tahniah!

Salam,
Semalam Baha called beritahu Along...anaknya dapat 5A, Muhamad yg Kak Dah panggil Mad dapat 4A1B....kami berborak kejab....kalau boleh dua sepupu ni nak di anto kesekolah yg sama...senang nak jenguk dan macam2 senang lagi.......
Kak dah sms Mak Teh tanyakan result Zaim....dapt 5A....Ros called tanya kenapa sms dan called yg dia buat tak berjawab.....kan guna no lain...ooo....kenapa tak bagi tau katanya....udah sms pada semua ....kamu tak perasan kut.......baru tadi Baha called....Ros bagi tau result anaknya....Mat kata, dia tak pernah dapat 4A..ni dah dapat...ibu belikan la tv kecil kat dia......aha...dia nak bawa masuk dalam biliknya...nak main ps...tak payah guna tv beso ibunya lagi....Ros tengah congak2 dan kena fikir betul2...Kak Dah..kata belikan yg kecil je...tp jangan benarkan dibawa masuk ke biliknya....

Semalam jenguk entry Pak Ngah...Ahmad dpt 5A juga.

Kepada....Muhamad, Along,Zaim dan Ahmad..Tahniah, semoga terus maju dalam pelajaran dan dalam kehidupan seharian...

Kak Dah.

3 comments:

Pak Ngah said...

:: Salam... terima kasih bagi pihak Anwar (Ahmad Anwar Ariffin)... terima kasih Mak Lang...

Pak Teh said...

Bagi pihak Zaim Syahmi, terima kasih banyak2 juga atas doa. Zaim la ni, pergi lawatan ke Melaka/KL sampai Selasa.

azlanlin said...

Tahniah juga utk MakLang yang tak lupa pada dan sentiasa ingatkan anak2 menakan! Bukan senang nak dpt mak menakan yang mcm tu kan? Teruskan MakLang...