Wednesday, January 16, 2008

Hampir sebulan berlalu

Entri Kak Dah terakhir ialah pada hari berangkat dari Kota Kinabalu. Hari ini 16 hb Januari, bermakna peristiwa itu sebulan yang lepas.

Rumah di presint 14, semi D, besar.... baru..., kak dah orang pertama tinggal. Lepas 3 minggu baru barang sampai dari port kelang. Sekarang sibuk mengemas... buka kotak...dan menyusun. Seperti biasa, demam, selsema dan sengal2 pun menyusul.

Lain kali kak dah tulis lagi.

7 comments:

Pak Ngah: said...

:: salam... selamat berpindah ke tempat baru... dan biasalah tu bila berpindah perlu DUA kali kerja teruk... sekali sebelum berpindah... sekali lagi selepas berpindah...

:: selamat berehat...

PakTeh said...

semoga proses kendara pindah dah selesai. dan semakin sihat dan sesuaikan diri di tempat baru.

ada masa nanti, cerita2lah kat kami.

Cikgu Hakim said...

em.., tak sempat aritu akim nak ke sabah, maklang dah pindah putrajaya. kali ni, nak bawa isteri la nak ker umah baru maklang :)

azlanlin said...

selamat merasai tempat baru. Walau di mana jua berada, segalanya cara dan kaedah kita membawa diri untuk menyesuaikan dengan keadaan. Tentunya sukar, jika kita yang meminta tempat itu yg sesuaikan dengan diri kita...

PakTeh said...

rumah baru tu PakTeh pernah sampai, cuma belum masuk. tapi dah pernah tumpang parking. maap tuan rumah :D

Lawa rumah tu. Ye ke, tekan di sini.

Noushy Syah said...

yeyy..Jalan2 dari rumah All the 3 Paks-Pakngah/pakteh/PakTam..salam kenal kak Dah.

So you are in Sabah as well...

All the best, take care.

© OD said...

Salam kenal Kak Dah...
Gi ke blog Lan tadi, nampak dia promote blog Kak Dah. Dia kata ngetop, jadi tu yang datang tu. Selamat berhujung minggu.