Saturday, March 01, 2008

Sabtu.....

Pukul 7 pagi tadi Kak dah dan Yop pegi nganto Bang Chik ke Putra Sentral....Bang Chik naik Flight jam 9.15 am...ke Poly KK....sebelum tu banyak sms yg Kak Dah terima bertanyakan samaada Kak Dah ikut Bang Chik ke tidak....esuk Bang Chik balik jadi kejab beno...malas nak mengeko kali ni walaupaun tiket free masih ade......

Perang Poster kat Putrajaya, BB Bangi dan Kajang tak terasa beno...tak meriah pun....kat Putrajaya ni poster2 calun BN macam sedang melambai pun ada kekadang macam sedang tahan bas dan teksi pun ade........rasanye 2.3.o8 ni Tuan Guru Nik Aziz datang ke Presint 9,Putrajaya...Calun BN yg dulu menteri pelancungan Kak Dah tak nampak bunting mengenai kempennye....semalam kata opah suasana di pekan sitiawan dan di kampung juga sunyi....

Mak Yang (Zam) sibuk disekolah...mengelolakan perihal membuang undi...sekolahnya jadi tempat pembuangan undi.....

Kak Dah.

3 comments:

Anonymous said...

salam... kami bumgembul mampir neh... tempat ngumpul bocah kreative. kunjung balik ya...

PakTeh said...

Pantai, SDI dan sekolah si Syami pun jadi tempat pembuangan undi. Tu yg boleh cuti Jumaat ni. Paling best, tak kena jadi petugas pilihanraya kali ni. kemahiran mengelakkan diri, hehe. Jadi buleh le ke Putrajaya, Insya Allah. terimakasih atas kesudian terima kunjungan kami ke sana.

Bangchik and Kakdah said...

Masih di seberang laut: Tadi jumpa along dan adiknya. Along macam biasa la... petah dan butir buah percakapan makin senang difahami.

Adik dah boleh takteh.. boleh respon sapaan dan soalan. Nampak seisi keluarga sihat-sihat je.

Ada pasu-pasu yang dulunya ditingkat atas, sekarang membaris di jalan masuk. Tempat lama landskap Syam/Anis. Ada juga pasu di rumah bawah sekali.

Sini hujan sikit-sikit. Dan tak panas.