Sunday, July 20, 2008

Kak Dah: Dalam dan Luar rumah.









7 comments:

http://hav8.blog124.fc2.com said...

Well well well......

Pak Ngah: said...

:: salam... tugas sesama kita... sesama ahli keluarga... saling membantu... saling bekerjasama... begitulah selalunya...

:: seronok tengok para tempat letak cendawan tu...

KakDah said...

salam, begitu la nampaknye....masa beli barang2 tu, kami dalam perjalanan balik selepas hanto SiBongsu keMelaka...singgah Tesco kejab....

para cendawan: jumpa para untuk kasut.....cakap pada 'cik abang' boleh dijadikan para cendawan ...tak mahal mane pun....sebab udah tak larat diajaknye kehulu ke hilir mencari kayu dan papan saki baki kerja2 construction....penuh bonet kereta ....'tung tang...ting tung...'nanti.. bising satu kawasan
...

shafa said...

Byk shopping kak...cendawan tanam sendri kak ek? Blh blajar gak tue saya ngn akak...mcmna nak tanam..

KakDah said...

Shafa... salam,

Kak Dah takde la banyak shopping... cuma benda-benda biasa, gula, tepung, garam, sabun je....

Hal cendawan ni Bang Chik yang pandai dan minat... Kak Dah cuma bantu-bantu bila Bang Chik outstation ... itu pun siap dengan panduan .. masa nak spray, masa nak tuai, masa tutup semula bekas cendawan.

PakTeh said...

teringat masa pergi pasar tani Presinct 1 dulu, cendawan goreng kat situ sedap. Lepas ni boleh pekena kat Presinct 16 je kot. :)

bangchik said...

PakTeh kena mari sekali dengan Akim la pekena cendawan goreng rangup.

Orang "double line" mengidam kot....

haha.