Friday, August 01, 2008

SMS

Salam,


Semalam ketika menjahit baju kurung mak cho, kak dah terima dan berbalas beberapa sms:

pn r: aslmkm. datin,tahniah dari saya. masih berminat lagi ke nak buat bisnes ni? sy belum dapatkan reaspon cg2 lain lg...

kak dah jawab:wlkmslm.tahniah?bisnes is on.....

pn.r :tahniah sb khabarnya en. azizi terima anugerah dato' drpd ng Perak.....

kak dah: kami tak tau pun....sapa cerita...sungguh tak tau...bakal menerima cucu baru n cucu2 penakan ade le.....

pn r : ha,ha..khabarnya, hjh m kata yg dia jmpa anak saudara en azizi ...,x taulah dia salah tanggap pula......

kak dah : br ingat.....semasa di sabah ,sebelum pindah ke s'nanjung...kami buat kunjungan hormat ke istana jumpa TYT n isteri....masuk s/k...tulis dato' azizi n datin zuraidah..dlm tv pun ade....minta mereka buat pembetulan tp x buat.

pn r : mudah2an masin mulut kami di sini.

rupa2nye bang chik jg menerima ucapan tahniah yg serupa....hehehe....
birthday Sultan Perak kan udah lepas....

macam2......

Ilah jg bertanya bila nak balik kg sbb dia nak suruh jahit bajunya dan minta bawa sample biskut..
bang chik akan ke Kedah hal keja dan kak dah ikut sekali..kut2 boleh tolong kakak mengemas.....mereka pindah kat Kepala Batas...1.08...barang2 naik lori.....kesian dia yg tengah 'membawak'....dan tentunye nak tenguk cucu.....boleh bawak bj kurung raya yg udah siap untk Lynn....pd Ilah rasenye tak sempat singgah kg sbb kena bergegas balik....bang chik ade meeting..

4 comments:

azlanlin said...

Tahniah... bisness makin mencanak. Mungin tempahan dah tutup kut... yang dok ada pun belum bersentuh... anak-anak penakan dapat le duit raya tahun ni kot maklang?

PakTeh said...

ho ho. salam. smua olang sulah jali latuk, itu sulah tuntu. kalau latin, bulum tuntu. kalu opah, ala tuntu.

Cikgu Hakim said...

salam. makin ligat no maklang..

kalu takde aral, cuti bln 8 nanti, nak ke putrajaya, ada kawan kawin, ingat2 nak lajak ke presint 14..

bangchik said...

Akim kena bagitau tarikh nak mari ... MakLang la ni tak menang tangan, kesana kemari... haha