Friday, August 29, 2008

Abang Cik dalam RTM Selamat pagi Malaysia

Salam...

Kak Dah masa tu berada di Sitiawan, bercuti seminggu... Kak Dah awal-awal lagi dah depan TV nak nenguk suami sendiri ... hehe. Petang ni baru sampai sini ... dengan bas dari manjong ke Pudu ke Putrajaya sentral ke no 33 presint 14. Hmm... Kak Dah tinggal rumah seminggu je..., masuk dalam udah tak kenal, udah rupa lain...


Kata Bang Cik, dia tumpang-tumpang program orang je... hehe.

Nak nenguk lebih lanjut ini dia : http://www.youtube.com/ar5267

3 comments:

azlanlin said...

Salam. Tahniah, paktam sekeluarga di Kluang numpang bangga. Bila nengok pada youtube, sogha dan senyuman... mengancam abis... hehehhe

bangchik said...

Sogha memang udah macam tu ... tapi senyum tu dari pagi2 lagi dah tampal kat muka. Hari tu lupa tanggal senyum sampai petang... haha!

Cikgu Hakim said...

salam.. kami di batu pahat pun numpang bangga. yang lain tu dah ok, tapi sogha awat slow sangat :)