Thursday, January 04, 2007

Kena biasakan diri....

Assalamualaikum.

Mulai hari ini, Khamis 4 haribulan Januari 2007, ramai orang kena biasakan diri dengan panggilan baru, berkaitan dengan mesej yang diterima pagi tadi.

Mesej 1: Farah dah masuk wad bersalin hospital taiping pkl 7 am td sakit pkl 3 am, skrg d dewan bersalin tp lelaki xblh masuk - ramli 07.58.06, 04-01-2007

Mesej 2: farah dah besalin dlm kul 11 am td, baby perempuan smua selamat, nurse br bg iqamat pkl 11.30 am 11.55.34, 04-01-2007.

Ada orang hari ni dapat pangkat TokLong, ToknGah, ToknDak, TokTeh dan TokTam............

Wassalam.

~~~~~Tambahan mesej yang diterima dalam Nokia 7200 jenis lipat dan Nokia
lama yang yg tak boleh lipat:
:
Mesej 10: Alhamdulillah. Dah bleh pggil opah ye.
Mesej 11: Sms diterima, dia salin kat mana. Baru kemarin dia dtg tengok bb kita.
Mesej 12: Tahniah jadi Tokwan. cucu sulong dlm keluarga Che Mah Lin.
Mesej 13: Tahniah!. Bos xtau lg ke?. Masih tgah mesy.
Mesej 14: Huhu. dah jadi nenek....
Mesej 15: Akum...Tahniah sbb brglar tokwan/opah.
Mesej 16: Mak ada sini, rumah intan, tel letak tak betul kut.
Mesej 17: Tahniah. dapat cucu. Alhamdulillah dah selamat tak susah macam nor nak bersalin.
Mesej 18: Ok smua selamt dah masuk wad mlm ni tido sini, mak n pak ndak skeluarga tgh
bziarah.
Mesej 19:
Akum...kami ada kt spital teping tenguk baby farah pompuan.
Mesej 20: Dah slmt tiba di kuchg. Lps ni ke sibu. Pastu br ke kapit...... (Akim)

1 comment:

Pak Ngah said...

:: Alhamdulillah & Tahniah le..kepada Farah dan Ramli..yang pentingnya semua selamat.

:: Mesej 2 diterima drpd orang KK (TOKWAN kut)pada 12.07 tghari (04.01.2007).

:: Tahniah jugak kat semua yang menumpang "gumbira" atas kelahiran "heroin" baru ni terutama "kenaikan pangkat" yang diterima secara automatik.

:: Nampaknya nama "Tun Mohammad Tsunami" tak boleh diterima pakai le. "Hero" dijangka, "heroin" yang muncul...hehehe...jika tidak pasti GAH dengan nama tu...sempena Tsunami melanda pada hari perkahwinan...(gurau je).