Sunday, February 17, 2008

untuk Angah dan Ahmad





Salam.

Mak Lang letak gambo lama dengan bantuan Pak Lang...... saja-saja je. Itu gambo 80an...

5 comments:

Pak Ngah: said...

:: salam... kalau Ahmad tengok gambar tu... melompat sakan le dia... sebab ada orang menyokong...

:: sebelum ni... pendek sikit je dari yang dalam gambar tuuu... jenuh nak suruh gunting...

aNgRiAni said...

askum kak dah...salam kenal...angriani keje kat kolej komuniti tawau...semoga kak dah dan famili akan berbahagia hendaknyer...

KakDah said...

salam,
angriani; Kak Dah pernah ke tawau tempuh hari mengeko suami gi mesyuarat pengurusan dan konvo kolej Tawau...Kak dah gi naik bas PKK suami naik belon.....seronok jalan kat Tawau...
Balik ke KK..Kak Dah naik belon...tak sanggup naik bas lg...mau patah tulang2 yg mula nak reput..hehehe.
tk kerana menjengah ke blog ni...

azlanlin said...

Semakin luas perjalanan, semakin sempit ruang dilalui..maka..makin ramai kenalan yang dikenali.. agar ianya berterusan....lepas ni agak-agaknya, nak ke mana pulak kak dah?

Pak Ngah: said...

:: salam... malam tadi... Ahmad@Anjang kata... "ENCEM" le PakLang bila berambut macam Hang Tuah tuuu... tu le yang Ahmad nak ikut tuuu... tambahnya lagi... penuh bersemangat...